N-VA Temse heeft nieuw afdelingsbestuur

Op 14 april 2011

Ook in Temse zet de trend van N-VA nationaal zich door', aldus Geert Vandersickel. 'Het ledenaantal is in het laatste jaar meer dan verdubbeld. Met de recente bestuursverkiezing werd door de talrijk opgekomen leden het huidige bestuur uitgebreid met nieuw, jong en dynamisch talent.'

De nieuwe bestuursploeg waarin zowel jeugdig enthousiasme, volwassen realisme als niet te missen ervaring aanwezig is, wordt gevormd door Cleo Callens, Wim De Cleen, Nick De Clercq, Bert De Laet, Koen De Jonghe, Magda Haentjens, Koen Gaublomme, Wener Maerevoet, Rita Prové, Flip Van Waeyenberghe en Geert Vandersickel.

Na drie ambtstermijnen geeft stichter-voorzitter Geert Vandersickel de fakkel door aan Werner Maerevoet die voor velen geen onbekende is in de plaatselijke politiek. Hij is twaalf jaar gemeenteraadslid geweest voor de voormalige Volksunie waarvan hij heel wat jaren voorzitter was. Samen met deze ploeg, gekenmerkt door een grote professionele diversiteit, is N-VA Temse klaar voor het “TRAJECT 2012”.