Personeel gemeente, OCMW en politie op de fiets!

Op 2 februari 2018, over deze onderwerpen: Mobiliteit en verkeer

Het personeel van de gemeente Temse, OCMW en politie blijft niet bij de pakken zitten. Sinds de gemeenteraad in zitting van 24 april 2017 de fietsscan heeft goedgekeurd, worden allerlei fietsactiviteiten georganiseerd.

Tijdens de eerste fietsweek - georganiseerd in juni 2017 - werd aan het personeel de de kans gegeven om via een fietsenquête hun mening te geven. Er werd een fietspicknick met fietstocht, een fietsclean en een groots slotmoment georganiseerd. Uit de enquête - ingevuld door 92 werknemers - blijkt dat het overgrote deel fietst omwille van GEZONDHEID.

Spilfiguren van het gemeentebestuur, OCMW en politie gaven eveneens het goede voorbeeld en gingen in competitie met elkaar. Het personeel kon een prijs winnen: een teambuildingsmoment, een cadeaucheque Temse of een cultuurbon Temse. Schepen van Mobiliteit, Lieve Truyman, overhandigde de prijzen aan Evy Van Britsom (medewerkster dienst Burgerzaken), Kristof Van Remoortere (medewerker secretariaat) en Wim Vereecken.

In juni zal opnieuw een fietsweek worden georganiseerd.
startmoment: vrijdag 22 juni 2018