Sleutelbraderij wordt foodtruckfestival SMA(A)K

Op 26 april 2024, over deze onderwerpen: Lokale economie

Het tweede weekend van september staat al 4 decennia bekend als het weekend van de Sleutelbraderij in Temse. Dit jaar wordt gekozen voor een alternatief. Daarom kozen Lokaal Bestuur Temse, Unizo en SMA(A)K voor een neiuwe formule en strijkt er een foodtruckfestival neer in Temse. Schepen voor lokale economie Stephan Van Der Gucht : "De werken in de Kouterstraat zijn broodnodig om ons centrum terug te laten floreren en mogen daarnaast ook de geplande activiteiten niet hinderen, daarom zocht het lokaal bestuur samen met Unizo en SMA(A)K voor een passend alternatief en proberen we hiermee ook in te zetten op de vraag van burgers en bezoekers. Iedereen is in ieder geval welkom van vrijdag 13 september tot zondag 15 september 2024."

Samenwerking de sleutel tot succes

Terwijl de geplande werken in de Kouterstraat en omgeving volop bezig zijn. Betekenen deze werken voor Temse zeker geen stilstand, Lokaal Bestuur Temse samen met de partners Unizo en SMA(A)K werkten zeer geod samen met de lokale handelaar aan de creatie van een driedaags sfeervol evenement: het foodtruckfestival SMA(A)K in de vernieuwde Kouterstraat.

Verwacht je aan culinair, sfeervol foodtruckfestival met eet- en drankstandjes en lokale muziek.

Afspraak van vrijdag 13 tot en met zondag 15 september 2024 voor het driedaags topevent!

Wij als N-VA Temse willen schepen Stephan Van Der Gucht en de partners Unizo Temse en SMA(A)K bedanken voor hun mateloze inzet!