Tim Waltens

Tim is een geboren en getogen Temsenaar en trotse vader van 2 zonen: Miron en Elroy. Hij behaalde een bachelordiploma Toegepaste Informatica aan de Karel de Grote Hogeschool in Antwerpen en is werkzaam bij IT-bedrijf Rank1 uit Kontich als Security Consultant. Onlangs startte hij in bijberoep ook met zijn eigen healthy active lifestyle bedrijfje Fuel For Fit.

Tim is een familieman in hart en nieren, en maakt dus graag tijd voor zijn kinderen. Naast zijn werk en kinderen is Tim graag sportief bezig met fitness, lopen en fietsen. Een stevige wandeling op zondag met zijn vriendin Kathy staat ook regelmatig op het programma. Samen koken met een goed glas wijn daarbij doet hij ook graag.

Al van kindsbeen af werd hij ondergedompeld in het verenigingsleven in Temse vermits zijn vader, nonkel en grootvader deel uit maakten van Harmonie Recht Door Zee. Meegaan met uitstappen en uiteindelijk zelf slagwerker worden bij de harmonie was een logisch vervolg.

Later werd hij zelf secretaris bij de harmonie en stond mee aan de wieg bij de fusie naar Harmonie Orkest Temse. Ook daar vervulde hij de functie van secretaris, in totaal bijna 10 jaar. Ondertussen werd hij lid van de Ouderraad van de Hollebeekscholen en zet hij zich nog steeds mee in voor het organiseren van een jaarlijkse avondwandeling ten voordele van de school.

Tim is trots op zijn gemeente en wil meewerken aan de toekomst van Temse. Daarom werd hij begin 2022 bestuurslid van N-VA Temse.