Cultuurcentrum lanceert nieuwe website

Op 22 augustus 2022
Surf je vandaag naar www.cultuurcentrumtemse.be, dan maak je kennis met de nieuwe website van het Cultuurcentrum. Een bezoekje waard!

De website was verouderd en niet aangepast aan onze nieuwe huisstijl.

Wat ging vooraf?

In het najaar van 2021 schreef Lokaal Bestuur Temse een aanbesteding uit voor maar liefst 4 nieuwe websites:

• voor gemeente en OCMW
  • voor het Cultuurcentrum
  • voor Welzijnsvereniging Sleutelzorg
  • voor kinderen en jongeren

Begin 2022 werd de opdracht gegund aan de firma LCP. Vanaf dat moment werd er goed doorgewerkt om de website van het Cultuurcentrum www.cultuurcentrumtemse.be voor de start van de ticketverkoop op zaterdag 27 augustus te lanceren.

Deze website is op een heel korte periode tot stand gekomen. Proficiat aan iedereen die dit mee gerealiseerd heeft! Ik hoop dat vele geïnteresseerden snel de weg vinden naar de nieuwe website” vertelt schepen van Cultuur Lieve Truyman.

Nieuwe website in de huisstijl

De nieuwe website bevat twee grote aanpassingen: op technisch en op grafisch vlak. De huisstijl is duidelijk herkenbaar. Inhoudelijk bevat de website dezelfde info als de vorige website, op een meer gebruiksvriendelijke en overzichtelijke manier. Surf naar www.cultuurcentrumtemse.be en neem de tijd om rond te dwalen en te ontdekken wat we voor jullie in petto hebben. Merk je nog een foutje op? Geef dit dan door aan cultuur [at] temse.be en we passen dit aan.

Start ticketverkoop voor Cultuurcentrum

Het Cultuurcentrum stelde eerder al het programma 2022-2023 voor. Vanaf zaterdag 27 augustus start de officiële ticketverkoop voor dit seizoen. Vele geïnteresseerde bezoekers zullen dan kennis maken met de nieuwe website.

En wat met www.temse.be?

“Wanneer wordt www.temse.be vernieuwd, is een vraag die we vaak te horen krijgen”, aldus burgemeester Hugo Maes. “De website van het Cultuurcentrum was een eerste stap. Op dit moment wordt er achter de schermen druk gewerkt aan de andere websites. We lanceren ze in het voorjaar van 2023.”