Cultuurtuin WAAS lanceert website

Op 22 maart 2021, over deze onderwerpen: Cultuur
De voorzitter van Cultuurtuin WAAS Lieve Truyman is trots op deze aantrekkelijke website waarbij we onze Waaslanders en cultuur experten laten proeven van en wegwijs maken in de kleurrijke Cultuurtuin!

Wie meer wil weten over de bovenlokale cultuurwerking in het Waasland, kan vanaf vandaag terecht op www.cultuurtuinwaas.be Cultuurliefhebbers vinden een overzicht van het Wase cultuuraanbod op http://www.uitinwaas.be

Cultuurtuin WAAS stimuleert, verbindt en versterkt. Zo presenteert de Cultuurtuin zich op de homepagina. De website is in de eerste plaats gericht op het werkveld, en licht de werking en projecten Cultuurtuin WAAS toe. Wie zelf plannen heeft om een bovenlokaal cultuurproject op poten te zetten in het Waasland, vindt er nuttige info. De Cultuurtuin in kaart verzamelt dan weer mogelijke samenwerkingspartners. Een overzicht van bovenlokale projecten en vormingen slaat de brug naar het bredere publiek. Workshops voor jongeren, lezingen in de Wase bibliotheken … het zijn maar enkele voorbeelden van het bovenlokale aanbod. 3

Voor de Wase burgers is er voortaan de UiTinWAAS. De meeste Wase gemeentes hadden al een UiT-website die het lokale culturele aanbod verzamelt. Sinds vandaag is het cultuuraanbod van het hele Waasland terug te vinden op één handige pagina. Benieuwd naar de website? Surf dan naar http://www.cultuurtuinwaas.be

In samenwerking met Beveren, Kruibeke, Lokeren, Moerbeke, Sint-Gillis-Waas, Sint-Niklaas, Stekene, Temse, Waasmunster en Zwijndrecht. Cultuurtuin WAAS werkt onder de vleugels van Interwaas.