Lijsttrekker Lieve Truyman stelt nieuwe gezichten voor!

Op 22 mei 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018

Davy De Rijbel, net 40 jaar geworden, woont in Elversele. Davy is vader van drie kinderen. Zijn passie is onderwijs. Nadat hij zelf 11 jaar voor de klas stond, werkt hij sinds enkele jaren als productmanager. Hij staat mee in voor de ontwikkeling van interactieve en didactische hulpmiddelen voor het onderwijs. Sinds de eerste schooldag van hun oudste zoon is Davy nauw betrokken bij de ouderraadwerking. Hij is voorzitter van de ouderraad, vanwaar hij de dialoog tussen de ouders en de school in goede banen leidt. Daarnaast is Davy theaterliefhebber- én speler. Davy’s wijkcomité in Elversele organiseert tweemaal per jaar een festijn om de buren samen te brengen.

Sonja Bollens (45) woont op de grens Temse-Velle en is een gepassioneerde zorgkundige en fiere mama. Hun dochtertje slaat binnenkort haar vleugels uit en zal de charmante school in Velle verlaten voor het secundair onderwijs. Sonja heeft nooit stilgezeten: na haar studies voor zorgkundige verdiepte ze zich in medische pedicure en het trimmen van vrolijke viervoeters. Ook Sonja heeft een passie voor theater: zijzelf en haar familie zijn geëngageerde leden bij theatergezelschap Oberon Puck in Temse.

Samen met Sonja en Davy en onze andere kandidaten wil ik als lijsstrekker gaan voor een Veilige thuis en Welvarend Temse.