Maak kennis met onze kandidaten voor de verkiezingen: Cleo Callens

Op 6 juni 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018

Cleo Callens (34) werkt als zorgkundige in de vaste nachtploeg van WZC Wissekerke. Al heel wat jaren houdt zij zich, zowel voor, als achter de schermen bezig met zorg en welzijn. Sinds de verkiezingen van 2012 zetelt zij als OCMW-raadslid. Vanaf april 2015 combineert zij dit met het mandaat van  gemeenteraadslid. Ze maakt ook deel uit van het Dagelijks Bestuur van Logo Waasland,  de Raad van Beheer van de academie, de commissie financiën en het Vast Bureau van het OCMW. Vanuit haar passie voor mens en welzijn groeide haar politiek engagement. Samen met N-VA Temse zet zij dit engagement graag verder.

Cleo Callens bracht haar jonge jeugd door in het centrum van Antwerpen en pendelde, na de scheiding van haar ouders, heel wat jaren tussen de  Antwerpse binnenstad en de Kruibeekse polders. Ze studeerde Jeugd- en gehandicaptenzorg, leefgroepenwerking en volgde een mini Erasmus Healthy Ageing te Groningen. Haar eerste politieke stappen zette ze binnen het bestuur van N-VA Kruibeke. Maar de liefde bracht haar naar Temse, waar ze haar eerste stekje kocht op de Steendorpse “Prulhof”. Via een kleine tussenstop in Temse Velle, landde ze uiteindelijk in het centrum van Temse. Daar vormt ze, samen met partner Kenny en 2 kinderen Seppe (12) en Lune (8) een nieuw samengesteld gezin. Zij is werkzaam binnen Zorgpunt Waasland (WZC Wissekerke) als nachtverzorgende en maakt er deel uit van het Overkoepelend Palliatief Support Team. Ook is zij daar, samen met enkele anderen, personeelsafgevaardigde.

Binnen het bestuur van N-VA Temse is ze reeds een 12-tal jaar actief. In het verleden was zij reeds opvolger voor de gemeenteraad en het Vlaams Parlement, lid van de Raad van Beheer van JOC De Nartist en voorzitster van Jong N-VA Temse/Kruibeke. Vanaf 2012 is zij zetelend OCMW-raadslid en tevens lid van het Vast Bureau. Sinds april 2015 combineert zij dit, met een mandaat als gemeenteraadslid. Zij is lid van de commissie financiën, de Raad van Beheer van de Academie, het Dagelijks Bestuur van Logo Waasland en de Algemene Vergadering van ERSV en Medov

Een bezige bij…. Nuttig en zorgzaam

Met een passie voor welzijn , preventie, zorg en gezondheid