Minister Weyts investeert € 900.986 in Vrije Basisschool Sint- Jozef in Temse

Op 13 april 2022, over deze onderwerpen: Onderwijs en scholen

Vlaams minister van Onderwijs Ben Weyts (N-VA) investeert € 900.986 in Vrije Basisschool Sint- Jozef in Temse. “We timmeren verder aan een betere onderwijskwaliteit voor onze leerlingen”, zegt Weyts. “Die onderwijskwaliteit krikken we mee op door te investeren in onze schoolinfrastructuur.”

Onderwijsminister Ben Weyts investeert deze regeerperiode in totaal 3 miljard euro in scholenbouwprojecten. Dat is nog eens 500 miljoen euro méér dan in de vorige regeerperiode. Al deze financiële steun kunnen schoolbesturen goed gebruiken voor bouw- of verbouwingswerken. Deze investeringsgolf komt ook Temse ten goede.

Vlaams minister van Onderwijs Ben Weyts (N-VA) investeert zo via het Agentschap voor Infrastructuur in het Onderwijs (AGION) € 900.986 in Vrije Basisschool Sint- Jozef in Temse. Concreet gaat het om de nieuwbouw van 5 lokalen, verbouwingswerken, heraanleg van de speelplaats, nieuwbouw overdekte speelplaats en omgevingswerken.