Minister Weyts investeert in Temse

Op 5 april 2021, over deze onderwerpen: Onderwijs en scholen

Vlaams minister van Onderwijs Ben Weyts (N-VA) investeert €66.295,41 in de Heilig Hartschool in Temse. Wij bouwen verder aan een betere onderwijskwaliteit voor onze leerlingen”, zegt Weyts.

Onderwijsminister Ben Weyts investeert deze regeerperiode in totaal 3 miljard euro in scholenbouwprojecten. Dat is nog eens 500 miljoen euro méér dan in de vorige regeerperiode. Al deze financiële steun kunnen schoolbesturen goed gebruiken voor bouw- of verbouwingswerken. Deze investeringsgolf komt ook Temse ten goede.

Vlaams minister van Onderwijs Ben Weyts (N-VA) investeert zo via het Agentschap voor Infrastructuur in het Onderwijs (AGION) €66.295,41 in de Heilig Hartschool in Temse . Concreet gaat het om het herbouwen van een afdak dat is vernietigd door de storm.

“Momenteel ligt ons onderwijs stil vanwege het coronavirus. Dat is een tegenslag, maar het betekent niet dat we onze schouders laten hangen. Ook nu blijven we investeren in kwaliteitsvolle schoolinfrastructuur.” zegt Weyts