Ramkraak B-Watched

Op 12 juni 2018, over deze onderwerpen: Lokale economie

Vrijdagnacht 9 juni is er een ramkraak gepleegd op juwelier B-Watched in de Kouterstraat. Het is niet de eerste keer dat de familie Thierens, met twee juwelenzaken in de Kouterstraat, slachtoffer wordt. http://www.editietemse.be/?p=7290#comment-73056

Reactie van onze schepen van lokale economie Geert Vandersickel:
"Als schepen van lokale economie voel ik in de eerste plaats mee met de familie Thierens. Op zeer korte tijd maken vandalen en dieven het werk van jaren kapot. Hoeveel tegenslag kan een mens verdragen.Ik ben vol bewondering voor Bart die onmiddellijk bekommerd is om het imago van de winkelstraten en van het centrum van Temse. Hoedje af!

Binnen de gemeente hebben we in het kader van veiligheid en beveiliging, een dossier opgestart voor camerabewaking op diverse plaatsen in de gemeente. De studie is achter de rug en nu volgt de voorbereiding van de uitvoering. Een dergelijk omvangrijk dossier kan niet anders dan in verschillende fasen uitgerold worden.  De as Schoolstraat - A.Wautersstraat zal als eerste aan bod komen. We willen deze straten veiliger maken voor bewoners, handelaars en klanten.

Onze middenstand heeft al zorgen genoeg … dit kunnen ze best missen.
We doen ondertussen een oproep aan iedereen om waakzaam te blijven en verdachte zaken te melden aan de politie.