Stephan Van Der Gucht

Stephan is een rasechte Temsenaar, geboren en getogen in Temse. Politieke en maatschappelijke thema’s waren bij hem thuis zeer regelmatig onderwerp van gesprek. Dat vormde de voedingsbodem voor Stephans politieke interesse. Van jongs af volgt hij vooral de gemeentepolitiek vanop de eerste rij.

Door zijn drukke beroeps- en sociale activiteiten heeft hij de stap naar de politiek lang uitgesteld. Het uitbouwen van een eigen zaak en een gezin hadden absolute prioriteit. Stephan heeft vier prachtige dochters, die ook zelf zeer actief zijn in het sociale leven van Temse. Ze zijn een vaste waarde in de speelpleinwerking en andere organisaties.

Enkele jaren geleden zette Stephan dan toch de stap naar de gemeentepolitiek, en met succes. Stephan ziet in onze gemeente nog heel wat prachtige uitdagingen in domeinen die hem nauw aan het hart liggen. Zoals de ontwikkeling van de ISA-site, veiligheid, plaatselijke economie en de verdere optimalisering van onze sportinfrastructuur. Dat alles binnen een sociaal en groen kader.