N-VA Temse is een ondernemersvriendelijke partij

Op 7 oktober 2018

Beste Ondernemer uit Temse,

Ondernemerschap vormt de basis van onze welvaart, zorgt voor tewerkstelling en draagt bij tot het welzijn van onze burgers. N-VA Temse ondersteunt iedereen die onderneemt en werkt en geeft het lokale ondernemerschap maximale kansen.

“De verandering werkt” kan zeker en vast toegepast worden op het gevoerde economisch beleid in Temse.
De voorbije legislatuur heeft N-VA Temse -onder impuls van Geert Vandersickel, onze schepen van lokale economie- getoond dat ze een ondernemersvriendelijke partij is. Nog nooit werd er in Temse zoveel gedaan en geïnvesteerd voor bedrijven, handelaars en zelfstandigen in onze gemeente.
Een goede en slimme mobiliteit is een absolute noodzaak. Onze lijsttrekker en schepen van mobiliteit, Lieve Truyman, heeft hier zeer sterk op ingezet en diverse mobiliteitsdossiers doorgedrukt.

Bovendien zijn er heel wat dossiers opgestart die verder afgewerkt worden in de volgende bestuursperiode. Een voorbeeld hiervan is de ISA-site, die samen met de OCMW-zorgcampus en het winkelkerngebied volledig vernieuwd worden tot een aangename omgeving om te wonen, werken, winkelen, te ontspannen en te genieten van een zorgeloze oude dag. Een ander voorbeeld is de herontwikkeling van de TTS-zone tot een hedendaags bedrijventerrein. Er wordt een antwoord geboden op knelpunten inzake gevaarlijke kruispunten, ontsluiting, bewegwijzering, fietsvoorzieningen, parkeren, riolering, duurzaam ruimtegebruik, beeldkwaliteit, groenvoorzieningen, enz.

Bij onze realisaties wordt -via systematisch overleg- rekening gehouden met de wensen en verzuchtingen van de zelfstandigen. Samenwerken is voor N-VA Temse een basisvoorwaarde voor een goed beleid.

Koken kost geld. Daarom zijn wij -met succes- op zoek gegaan naar alternatieve financieringen en subsidies. Deze aanpak, die extra beleidsmogelijkheden creëert, is ook nieuw in Temse. Ook dit is een bewijs dat de verandering werkt.

Ons werk is niet af. Naast de reeds opgestarte dossiers, zijn er vele nieuwe economische uitdagingen die we graag willen aanpakken.

Kortom ... redenen genoeg om N-VA de kans te geven de ingezette verandering verder te zetten.

Steun ons op 14 oktober, wij hebben elkaar nodig!

Uw lokale ondernemers voor N-VA,

Lieve Truyman - Lijsttrekker