N-VA Temse schenkt winst van quiz aan vzw Feestvarken

Op 6 februari 2024, over deze onderwerpen: Algemeen Beleid

Op 25 november 2023 vond de 2 e editie plaats van Kwist(et)!, georganiseerd door N-VA Temse. De quiz was wederom een groot succes, dankzij de enthousiaste deelnemers en alle medewerkers uit het bestuur. De opbrengst van de quiz geeft N-VA Temse aan een goed doel, de keuze is gevallen op Feestvarken vzw!

N-VA Temse organiseerde dit jaar de tweede editie van Kwist(et)!. Dankzij een groot aantal enthousiaste deelnemers en een groot aantal vrijwilligers die de quiz ondersteunde, werd het een groot succes. N-VA Temse deelt de opbrengsten van de quiz aan een goed doel. Dit jaar is de keuze gevallen op Feestvarken vzw.

Feestvarken bindt de strijd aan tegen armoede in België, voor én samen met mensen met een kwetsbaarheid. Dit gebeurt onder andere door kinderen in armoede een fijne verjaardag te bezorgen.
N-VA Temse schenkt aan dit nobel doel een bedrag van 500 euro, dit kan zorgen voor een duwtje in de rug aan hun werking.