Cleo Callens

Cleo Callens (27/02/1984) bracht haar jonge jeugd door in het centrum van Antwerpen en pendelde, na de scheiding van haar ouders, heel wat jaren tussen de  Antwerpse binnenstad en de Kruibeekse polders. Ze studeerde Jeugd- en gehandicaptenzorg, leefgroepenwerking en volgde een mini Erasmus Healthy Ageing te Groningen. Haar eerste politieke stappen zette ze binnen het bestuur van N-VA Kruibeke. Maar de liefde bracht haar naar Temse, waar ze haar eerste stekje kocht op de Steendorpse “Prulhof”. Via een kleine tussenstop in Temse Velle, landde ze uiteindelijk in het centrum van Temse. Daar vormt ze, samen met partner Kenny en 2 kinderen Seppe en Lune een nieuw samengesteld gezin. Zij is werkzaam binnen Zorgpunt Waasland (WZC Wissekerke) als nachtverzorgende en maakt er deel uit van het Overkoepelend Palliatief Support Team. Ook is zij daar, samen met enkele anderen, personeelsafgevaardigde.

Binnen het bestuur van N-VA Temse is ze reeds vele jaren actief en is zij ondervoorzitter. In het verleden was zij reeds opvolger voor de gemeenteraad en het Vlaams Parlement, lid van de Raad van Beheer van JOC De Nartist en voorzitster van Jong N-VA Temse/Kruibeke. In de periode 2012-2018 was zij OCMW-raadslid en tevens lid van het Vast Bureau. In 2015 nam ze plaats in de gemeenteraad. Vanaf 2019 vertegenwoordigd zij N-VA Temse in het Bijzonder Comité Sociale Dienst.

Een bezige bij…. Nuttig en zorgzaam

Met een passie voor welzijn , preventie, zorg en gezondheid